امتحان رقابتی امارت شناسي در پوهنتون بلخ.

ba_admin
یکشنبه ۱۴۰۳/۴/۱۷ - ۱۳:۱۲
خبر

برای امتحان مذکور که به سطح پوهنتون دایر گردیده بود

۱۱۰۰ تن محصلین از پوهنځی های شانزده گانه پوهنتون بلخ ثبت نام نموده بودند که برخی از آنان نسبت بعضی از مشکلات نتوانستند در امتحان اشتراک نمایند.

پروسه امتحان در حضور داشت اعضای رهبری پوهنتون بلخ رئیس اطلاعات و فرهنگ نماينده استخبارات روئسای پوهنځی ها اساتید وکاندیدان آغاز گردید.

در ابتدا حيات الله حقجو معاون عملي پوهنتون بلخ از حضور سبز محصلين اظهار خرسندی نمود که برای بهبود افکار شان در پروسه رقابتی اشتراک نمودند.

به تعقيب مفتي محمدشريف عثماني ريئس پوهنتون بلخ و مولوی ذبيح الله نورانی رئیس اطلاعات وفرهنگ نیز در مورد اهمیت امتحانات رقابتی اظهار داشتند. تا استعداد های فکری شان را در راه پیشرفت و ترقی کشور به خرچ دهند تا باعث رشد اقتصادی و استقلال مالی را نیز آز آن خود کنند.

 

آمریت ارتباطات و آگاهی عامه پوهنتون بلخ.

photo

 

photo

 

تازه ترین اخبار

چهارشنبه ۱۴۰۳/۶/۱۴ - ۱۵:۱۹
Background image

بازدید هیئت ریاست تحقیق، تألیف ‌و ترجمه وزارت محترم تحصیلات عالی از معاونیت تحقیقات و مجله علمی پوهنتون بلخ

روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۳/۶/۱۳ ه.ش، هیئت اعزامی ریاست تحقیق، تألیف ‌و ترجمه وزارت محترم تحصیلات عالی جهت مشوره دهی، بررسی و نیاز سنجی معاونیت تحقیقات و مجله علمی پوهنتون‌ بلخ تشریف آورده. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۶/۱۴ - ۱۵:۱۱
Background image

تدویر همایش استقبال از محصلان جدیدالشمول و تقدیر از نخبه‌گان پوهنځی اداره و پالیسی‌عامۀ پوهنتون بلخ

روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۶/۱۱ هجری شمسی؛ همایشی به منظور  استقبال از محصلان صنوف اول و معرفی پوهنځی برای آنان و تقدیر از نخبگان این پوهنځی در تالار کنفرانس‌های اداره و پالیسی‌عامه پوهنتون. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۶/۱۳ - ۱۵:۳۷
Background image

جلسه تعارفی رئیس جدیدالتقرر

روز دوشنبه مورخ ١٤٤٦/٢/٢٨ه ق جلسه تعارفی رئيس جدید التقرر پوهنتون بلخ در تالار مرکزی به تلاوت چند آیات از کلام الله افتتاح گردید.

نخست مفتی محمد شریف عثمانی رئیس اسبق پوهنتون بلخ در. . .

BACK TO NEWS